Agnieszka Stelmaszyk Wiki
Advertisement
Niezwykłe święta Kornelii (nowe wydanie)
Kornelia (nowa) okładka.jpg
Informacje
Tytuł książki Niezwykłe święta Kornelii
Ilustrator/-rzy Katarzyna Nowowiejska
Wydanie okładka twarda
Inne dostępne wydania okładka twarda (starsze wydanie), okładka twarda (najstarsze wydanie)
Tłumaczenia -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 64
Liczba rozdziałów 11
Kod ISBN 978-83-7983-556-0
Patroni
Tvp abc - patronat.png Czas dzieci - patronat.png Qulturka - patronat.png
Galeria

Niezwykłe święta Kornelii (nowe wydanie) - książka autorstwa Agnieszki Stelmaszyk, która została wydana w wydawnictwie Zielona Sowa 30 października 2015 roku w twardej okładce z odnowionymi ilustracjami Katarzyny Nowowiejskiej. Jej poprzednią wersję wydało wydawnictwo Book House w 2009 roku.

Opis

Magiczna, pełna humoru i dobrych emocji baśń o małej Kornelii i Krainie Zielonych Wzgórz zabierze Czytelnika w niezwykłą podróż. Podróż do krainy po drugiej stronie bombki, pełnej elfów, skrzatów i czarodziei, ale przede wszystkim podróż w głąb samego siebie. Mała Kornelia odkryje bowiem, że każdy z nas jest kimś wyjątkowym i z pomocą przyjaciół może zdziałać niesamowite rzeczy. Zrozumie też, jak ważna jest rodzina i wszystko to, co symbolizują święta Bożego Narodzenia.

Drugi opis

Zblliżają się święta Bożego Narodzenia i mała Kornelia czeka z wytęsknieniem na powrót rodziców. Jest smutna i nie ma ochoty na ubieranie choinki ani lepienie uszek. Wtedy niespodziewanie zjawia się czarodziej i wręcza jej porcelanową figurkę elfa. Dzięki niej Kornelia trafia do magicznej Krainy Zielonych Wzgórz ... A to dopiero początek wielkich przygód!

Magiczna opowieść, pachnąca świerkową choinką i pierniczkami, zabierze Czytelnika w niezwykłą podróż do krainy po drugiej stronie bombki.

Advertisement