FANDOM

Lobių ieškotojai 3. Didžiojo Magistro paslaptis
Kroniki 3 LT
Informacje
Tytuł tomu Lobių ieškotojai. Nefertitės lobio paslaptis
Seria Lobių ieškotojai (seria)
Autor Agnieszka Stelmaszyk
Ilustrator/-rzy Marius Zavadskis
Wydanie Twarda
Inne dostępne wydania
Tłumaczenia
Dodatkowe informacje
Ilość stron 232
Liczba rozdziałów TBA
Kod ISBN TBA
Wydawnictwo Nieko Rimto
Zalecany wiek: Sort 10-12
Poprzedni Następny
Lobių ieškotojai 2. Atlantų lobis Lobių ieškotojai 4

Lobių ieškotojai 3. Didžiojo Magistro paslaptis - tom III serii Lobių ieškotojai (pol. Kroniki Archeo) autorstwa Agnieszki Stelmaszyk w języku litewskim, wydany we wrześniu 2018 roku przez wydawnictwo Nieko Rimto (pierwsze wydanie w języku polskim ukazało się w wydawnictwie Zielona Sowa w 2011 roku).

Opis i okładka książki zostały ujawnione 17 kwietnia 2018 roku. Książkę na język litewski, tak samo jak poprzednie tomy, przetłumaczył Kazys Uscila, a zilustrował - Marius Zavadskis.

Opis

Dar nespėjęs pamiršti pašėlusio ir pavojingo nuotykio Graikijoje, jaunasis archeologų penketukas pasineria į viduramžius menančias paslaptis. Dėdė Ričardas pilyje randa seną žemėlapį ir nuo tada ima dėtis keisti dalykai...

Šįkart istorija išties paini. Ką iš tikrųjų veikė vaikų auklė atostogų metu? Kas gi tie žmonės, sakantys, kad veikia Kryžiuočių ordino vardu? Ir kas galėjo norėti užtrenkti vaikus pilies mūruose? Akivaizdu, kad čia įsitraukę daug, atrodytų, tarpusavyje niekaip nesusijusių žmonių.

Tam, kad išsiaiškintų, kur rasti kryžiuočių paslėptą stebuklingąjį relikvijorių bei didžiojo magistro lobį ir kaip tą padaryti greičiau už turtų trokštančius nusikaltėlius, vaikams teks aplankyti daugybę istorinių vietų, sužinoti daug tolimoje praeityje nutikusių dalykų ir... kaip reikiant pasukti galvas.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.