FANDOM

Lobių ieškotojai 2. Atlantų lobis
Kroniki 2 LT
Informacje
Tytuł tomu Lobių ieškotojai. Nefertitės lobio paslaptis
Seria Lobių ieškotojai (seria)
Autor Agnieszka Stelmaszyk
Ilustrator/-rzy Marius Zavadskis
Wydanie Twarda
Inne dostępne wydania
Tłumaczenia
Dodatkowe informacje
Ilość stron 208
Liczba rozdziałów TBA
Kod ISBN 978-609-441-508-1
Wydawnictwo Nieko Rimto
Zalecany wiek: Sort 10-12
Poprzedni Następny
Lobių ieškotojai. Nefertitės lobio paslaptis Lobių ieškotojai 3. Didžiojo Magistro paslaptis

Lobių ieškotojai 2. Atlantų lobis - tom II serii Lobių ieškotojai (pol. Kroniki Archeo) autorstwa Agnieszki Stelmaszyk w języku litewskim, wydany w maju 2018 roku przez wydawnictwo Nieko Rimto (pierwsze wydanie w języku polskim ukazało się w wydawnictwie Zielona Sowa w 2011 roku).

Opis i okładka książki zostały ujawnione 17 kwietnia 2018 roku. Książkę na język litewski, tak samo jak pierwszy tom, przetłumaczył Kazys Uscila, a zilustrował - Marius Zavadskis.

Opis

Atlantų lobių raktas yra du antspaudai

Pirmas nurodys antrą ir nuves į dugną, kur ilsisi akis.

Antras atvers slaptas duris.

Tikri archeologijos paslapčių mėgėjai – Bartekas, Anė, Merė Džeinė, Džimas ir Martinas – atkeliauja į Graikiją, nusiteikę puikiai ir ramiai praleisti atostogas, tačiau reikalai pakrypsta kiek kita linkme. Į Santorino salą atvyksta garsus profesorius, atliekantis archeologinius tyrinėjimus. Tačiau sumanūs vaikai nujaučia, kad šio ketinimai nėra tokie jau kilnūs.

Bet ar gali būti, kad Atlantida iš tiesų egzistavo? Ar gali būti, kad garsieji atlantų lobiai visai ne mitas? Ar vaikams pavyks padaryti atradimą, dėl kurio teks perrašyti visus istorijos vadovėlius iš naujo? Kol suras atsakymus į visus klausimus, jiems teks įminti ne vieną sumaniųjų atlantų paliktą mįslę.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.