FANDOM

Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora
Kpp-04
Informacje
Tytuł tomu Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora
Seria Klub Poszukiwaczy Przygód (seria)
Ilustrator/-rzy Katarzyna Nowowiejska, Anna Oparkowska, Paweł Zaręba
Wydanie Miękka
Inne dostępne wydania Miękka
Tłumaczenia Azerbajdżan
Dodatkowe informacje
Ilość stron 200
Liczba rozdziałów 25
Kod ISBN 978-83-7895-985-4
Wydawnictwo Zielona Sowa logo
Poprzedni Następny
- Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady
Patroni
Teletoon+ - patronat Czas dzieci - patronat Funclub - patronat
Zwiastun
Zmora doktora Melchiora

Zmora doktora Melchiora

Galeria
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Pierwsze egzemplarze z drukarni!
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Ilustracja z książki
  • Bohaterowie tomu
  • Reklama na Facebook'u
  • Książka w formie 3D
  • Zabawa z Klubem!
  • Ilustracja z książki
  • Reklama tomu
  • Reklama tomu
  • Reklama tomu
  • Książka od środka

Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora - I tom serii Klub Poszukiwaczy Przygód. Jego kontynuacją jest tom II (Moneta zagłady). Książka ukazała się 10 września 2014 roku.

Opis

Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem jest Przemek Więcławski. Przemek zakłada Klub Poszukiwaczy Przygód. Wstępują do niego jego najlepsi kumple: Bazyl, Muffin, Rodzynek. Potem dołączają jeszcze dwie dziewczynki: Miśka i Tola

W mieście doszło do wielkiego skandalu. Z muzeum wykradziono kolekcję cennych obrazów Leona Wyczółkowskiego. Sprawcy kradzieży bawią się z policją w ciuciu babkę, zamieszczają w Internecie wskazówki i zagadki, wskazujące miejsce ukrycia poszczególnych obrazów. Policja trudzi się nad rozwiązaniem zagadek. Tymczasem klubowicze zawsze odnajdują te miejsca pierwsi. W końcu inspektor Walery Szczurek zaczyna podejrzewać, że dzieciaki są zamieszane w aferę. To nie koniec ich kłopotów. Przypadkiem dowiadują się o problemach pediatry doktora Melchiora, którego nocami nawiedza zmora. Straszy doktora i nie pozwala mu się wyspać. Dzieciaki chcą pomóc doktorowi w rozwikłaniu i tej zagadki. Pewnego dnia na starym, opuszczonym cmentarzu odkrywają rozkopany grób. Przerażeni zawiadamiają policję. Kiedy inspektor dociera na miejsce, okazuje się, że nie ma żadnego rozkopanego grobu. Dzieciaki są coraz bardziej podejrzane i mają w związku z tym coraz więcej kłopotów. Wszystko zmienia się, gdy udaje im się rozwiązać zagadkę zmory, która dręczy pana Melchiora. Ona okazuje się kluczem do rozwiązania zagadek. Misterna sieć intryg doprowadza do zaskakującego zakończenia.

Drugi opis

Przemek, Rodzynek, BazylMuffin chodzą do jednej klasy, ale co ważniejsze, są najlepszymi kumplami. Uwielbiają spędzać razem czas i wciąż wpadają w tarapaty... Nauczyciele rwą włosy z głowy, rodzice siwieją... ale cóż poradzić, kiedy ma się tysiące pomysłów na minutę i nie można usiedzieć na miejscu. Tym razem chłopcy w ramach zajęć pozalekcyjnych zakładają Klub Poszukiwaczy Przygód... Na pierwszą przygodę nie trzeba długo czekać - chłopcy włączają się do poszukiwań skradzionych z muzeum obrazów. Kiedy okazuje się, że szybciej rozwiązują zagadki pozostawione przez złodziei od stróżów prawa, i wyprzedzają ich o krok, policja zaczyna mieć na nich oko... Do tego w mieście pojawia się zmora i wszystko wywraca się do góry nogami... Będzie się działo!

Trzeci opis

Chłopcy - bohaterowie najnowszej książki Agnieszki Stelmaszyk (autorki bestsellerowej serii "Kroniki Archeo") chodzą do jednej klasy, ale co ważniejsze, są najlepszymi kumplami. W ramach zajęć pozalekcyjnych zakładają Klub Poszukiwaczy Przygód. Na pierwszą przygodę nie trzeba długo czekać... W mieście pojawia się zmora i wszystko wywraca do góry nogami... Będzie się działo!