Agnieszka Stelmaszyk Wiki
Advertisement
Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady
Moneta Zagłady okładka.jpg
Informacje
Tytuł tomu Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady
Seria Klub Poszukiwaczy Przygód (seria)
Ilustrator/-rzy Katarzyna Nowowiejska, Anna Oparkowska, Paweł Zaręba
Wydanie okładka miękka
Inne dostępne wydania -
Tłumaczenia język azerski (okładka miękka)
Dodatkowe informacje
Ilość stron 200
Liczba rozdziałów 28
Kod ISBN 978-83-7983-184-5
Poprzedni Następny
Klub Poszukiwaczy Przygód. Zmora doktora Melchiora Klub Poszukiwaczy Przygód. Ucieczka Szalonego Rumaka
Patroni
Czas dzieci - patronat.png Radiobajka - patronat.png Qulturka - patronat.png Tvp abc - patronat.png Funclub - patronat.png
Galeria

Klub Poszukiwaczy Przygód. Moneta zagłady - II tom serii Klub Poszukiwaczy Przygód. Poprzednią książką w serii jest tom I (Zmora doktora Melchiora), a jej kontynuacją - tom III (Ucieczka Szalonego Rumaka). Książka ukazała się 8 kwietnia 2015 roku.

W wywiadzie Agnieszka Stelmaszyk zdradziła, że tom będzie opowiadał o świecie filmu.

Razem z premierą książki została wydana gra (Poszukiwanie Monety Zagłady), w którą zagrać można na platformie YouTube.

Opis

W klasie Przemka wszyscy czekają na szkolną wycieczkę. I nic dziwnego, kto by nie chciał spotkać się z Białą Damą nawiedzającą uroczy zameczek. Tylko czy tajemnicza moneta na szkolnym parapecie nie pokrzyżuje im planów? Do tego ktoś wykrada dzieło Mikołaja Kopernika, czego członkowie KPP nie mogą przecież puścić płazem. A może kariera wielkich filmowców odwróci ich uwagę od śledztwa? Jedno jest pewne - kłopoty to ich specjalność!

Drugi opis

Kolejna część zabawnych perypetii Przemka i jego przyjaciół z Klubu Poszukiwaczy Przygód. Tajemnicza, dziwna moneta, która sama przesuwa się po parapecie, szkolna wycieczka do zamku, na którym podobno straszy Biała Dama oraz brawurowa kradzieć z Biblioteki dzieł Mikołaja Kopernika. Będzie się działo! W końcu kłopoty to specjalność KPP.

Trzeci opis

Kolejne zabawne perypetie Przemka i jego kolegów z Klubu Poszukiwaczy Przygód. Wychowawca, Pan Lesław ogłasza całej klasie, że wkrótce zabierze ich na szkolną wycieczkę. Wszyscy niecierpliwie na nią czekają, szczególnie, że mają zwiedzać niesamowity zamek, na którym podobno straszy słynna Biała Dama. Tymczasem Przemek wraz z przyjaciółmi z Klubu Poszukiwaczy Przygód muszą rozwikłać tajemnicę dziwnej monety, która sama przesuwa się po parapecie. Żeby tego było mało, chłopcy dostają na informatyce zadanie nakręcenia filmu. Postanawiają stworzyć najlepsze dzieło w historii kina i zasłynąć na całym świecie. Podczas wycieczki Przemek bardzo chce złapać w kadr ulotną Białą Damę, jednak na jego kamerze nagywa się całkiem inny, podejrzanie latający obiekt. Czy może on mieć coś wspólnego z brawurową kradzieżą dzieła Mikołaja Kopernika z Kórnickiej Biblioteki? Członkowie KPP mają pzred sobą mnóstwo pracy, ale śledztwo powoli wymyka się z ich rąk. Czy uda im się rozwikłać skomplikowaną zagadkę i zdemaskować złodzieja?

Advertisement