Agnieszka Stelmaszyk Wiki
Advertisement
Buntalki
Buntalki.jpg
Informacje
Tytuł książki Buntalki
Ilustrator/-rzy Marianna Schoett
Wydanie okładka twarda
Inne dostępne wydania -
Tłumaczenia -
Dodatkowe informacje
Ilość stron 64
Liczba rozdziałów 16
Kod ISBN 978-83-8073-721-1
Patroni
Tvp abc - patronat.png
Galeria

Buntalki - książka autorstwa Agnieszki Stelmaszyk, która została wydana w wydawnictwie Zielona Sowa 4 kwietnia 2018 roku.

Opis

Poznajcie pięcioletniego buntalka Eryka - sympatycznego leśnego duszka, który zamieszkuje pień starego dębu. Choć musi znaleźć czas na pomaganie rodzicom w opiece nad lasem i chodzenie do przedszkola w starym muchomorze, najbardziej lubi bawić się z rodziną i przyjaciółmi. Bo w zaczarowanym lesie buntalków nie sposób się nudzić! Można tu pofruwać na latającym dywanie, udać się na wyprawę do odwróconego do góry nogami świata po drugiej stronie kałuży lub pozjeżdżać na łuku tęczy. Albo dowiedzieć się, jak zostać kotem, czym są pioruny oraz jak opiekować się roślinami i przeziębioną mamą. Zaprzyjaźnijcie się z uroczymi mieszkańcami magicznego lasu!

Drugi opis

W zaczarowanym lesie buntalków nie sposób się nudzić!

Poznaj Eryka – leśnego duszka, który zamieszkuje pień starego dębu. Ten sympatyczny buntalek ma wiele obowiązków. Musi pomagać rodzicom w opiece nad lasem. Musi też chodzić do szkoły, która znajduje się w starym muchomorze. Ale największą frajdę sprawia mu zabawa z przyjaciółmi! Bo cóż może być lepszego nad fruwanie latającym dywanem albo wyprawę do świata po drugiej stronie kałuży, w którym wszystko jest do góry nogami…

"Buntalki" to zbiór magicznych opowiadań autorstwa Agnieszki Stelmaszyk. Każdy z 16 rozdziałów to krótka odrębna opowieść, idealna do rodzinnego czytania. Piękne ilustracje autorstwa Marianny Schoett pomogą dziecku przenieść się do fantastycznego świata leśnych duszków.

Advertisement