Agnieszka Stelmaszyk Wiki
Advertisement
Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy. Skradziona kolekcja
10679742 808540322541689 4760793639140485563 o.jpg
Informacje
Tytuł tomu Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy. Skradziona kolekcja
Seria Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy (seria)
Ilustrator/-rzy Anna Oparkowska
Wydanie okładka twarda
Inne dostępne wydania -
Tłumaczenia język azerski (okładka miękka)
Dodatkowe informacje
Ilość stron 128
Liczba rozdziałów 7
Kod ISBN 978-83-7983-146-3
Poprzedni Następny
Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy. Radiowa zagadka Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy. Przybysze z gwiazd
Patroni
Czas dzieci - patronat.png Tvp abc - patronat.png Babyonline - patronat.png Lubimyczytac - patronat.png Qulturka - patronat.png Happytv - patronat.png Radiobajka - patronat.png
Zwiastun
Skradziona_kolekcja
Galeria

Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy. Skradziona kolekcja - IV tom serii Biuro śledcze. Tomuś Orkiszek i partnerzy. Poprzednią książką w serii jest tom III (Radiowa Zagadka), a jej kontynuacją - tom V (Przybysze z gwiazd). Książka ukazała się 4 marca 2015 roku.

Opis

W czwartym tomie poznajemy historię Rudolfa Perkalika, projektanta mody, któremu na chwilę przed pokazem, ktoś wykrada najnowszą kolekcję. Tomuś i jego pomocnicy ruszają do akcji, a podejrzanych jest wielu. Jest asystentka pana Rudolfa, która lubi sztuczną biżuterię i koraliki, jest krawcowa, pani Ewa, ale także konkurentka projektanta, pani Natalia. Detektywów czeka nie lada wyzwanie. Na szczęście mogą liczyć na pomoc sierżanta Janusza Rychlickiego, który docenia talent Tomusia i chętnie z nim współpracuje.

Drugi opis

Kradzież na chwilę przed wielkim pokazem mody! Podejrzanych jest wielu... Kto jest winny? Nasz mały detektyw i jego pomocnicy postanawiają rozwiązać kolejną zagadkę! Poznaj czwarty tom przygód Tomusia Orkiszka - "Skradziona kolekcja".

Trzeci opis

Przed Tomusiem i jego przyjaciółmi - kotką Kicią, chomikiem Euzebiuszem i rybką Klotyldą - kolejne zadanie. Do biura na drzewie zgłasza się zrozpaczony projektant mody, Rudolf Perkalik - ktoś wykradł mu najnowszą kolekcję na kilka dni pezd wielkim pokazem! Kto jest winny? Asystentka pana Perkalika, a może krawcowa? Czy z pomocą nowego przyjaciela, sierżanta Janusza Rychlickiego, uda się Tomusiowi rozwiązać zagadkę? Zajrzyjcie do środka...

Advertisement